Blog

Freitag, 15. April 2011

Sommarväska till mig själv



Sv:
Det enda jag sydde till mig själv till semestern var en strandväska i dagis-modellen. Det blev en allti-allo-väska som vi släpade med oss överallt. Jag vara älskar de stora blommorna på tyget. Tyget är egentligen en gammal gardin som jag har fått av min syster. Tack snälla du!!

Tyg: Blommigt tyg av gardin och blått bomullstyg från Buttinette

D:
Das einzige was ich für mich selber zum Urlaub genäht hatte war diese Tasche. Wir hatten den überall mit und die passt super unter dem Kinderwagen. Ich liebe die großen Blumen! Der Stoff ist von einer alten Gardine von meiner Schwester. Vielen lieben Dank liebe Schwester!!

Stoff: Blumiger Baumwollestoff von einer Gardine und blauer Baumwollestoff von Buttinette

3 Kommentare:

Trine hat gesagt…

Kjempeflott veske i nydelig stoff:)

Unknown hat gesagt…

Heeeei!
Nå ble jeg vel glad for at du igjen et spor hos meg!
Så fant jeg jo deg og denne flotte bloggen din :o) Jeg følger med deg videre.

Dette var jo det rette stedet for meg som prøver å lære meg å sy :o)

Og du bor i Hamburg?!
Nå ble jeg misunnelig. Nyyydelig by.

Ellen hat gesagt…

Tänkte först. Vilket snyggt tyg...sen slog det mig att något var bekant =) Kram syster yster