Donnerstag, 24. November 2011

Varma byxor kan ocksa vara fina // Warme Hose können auch Schick sein




Sv:
Nu till hösten/vintern har jag sytt en ny modell fordrad byxa. Blev faktiskt riktigt nöjd. Alla tygerna är jättemjuka och härliga. Vill nästan ha dem själv :)

De är helfodrade med en mjuk jersey och med "riktiga" fickor.

Jag kan även sy dessa av olika jeanstyger (har de flesta färger hemma) eller ett annat valfritt yttertyg.

D:
Jetzt für den Herbst/Winter habe ich ein neues gefüttertes Hosenmodell genäht. Ich bin selber sehr zu frieden damit und werde einige davon für Lucky nähen. Vielleicht auch eine für mich?? :)

Die sind gefüttert mit einem schönen weichen Jersey und hat "richtigen" Taschen.

Diese Hose kann ich auch verschiedene weiche Jeansstoffe (habe die meisten Farben zu Hause) oder einen anderen Stoff nähen.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Hej dom där byworna med lila muddar.. säljer du dom? så fal vilken stl??

Mvh EMELIE. T