Blog

Montag, 5. Dezember 2011

Dinos






Sv:
Idag har jag sytt och sytt :) härligt!!!

Blev i alla fall färdig med ett par beställningar. Detta är en beställning fran julmarknaden för nan vecka sedan. Skönt att höra att det finns fler Dino-fans :) Jag blev faktiskt av med allt som jag sytt i detta tyget pa marknaden. Sparar nog ett bit av det till Lucky, sa att jag har när han har vuxit ur tröjan och mössan och dregglisen som han har nu.

Jag tycker i alla fall att det blev jättefint med orange ärmar till klänningen. Älskar dessa klänningar. Skulle egentligen vilja ha en själv... kanske i violtyget fran ZNOK?

D:
Heute habe ich genäht und genäht!! Super!!

Bin mit einigen Bestellungen schon fertig geworden. Diese Bestellung ist vom Weihnachtsmarkt und es hat mich extra gefreut, dass das Mädchen den Dino-Stoff so schön fand. Ich ja auch :) Alles was ich in dem Stoff für den Weihnachtsmarkt mit hatte, habe ich verkauft. Noch ein Stück habe ich vom Stoff, mal schauen, was noch daraus wird :)

Ich finde es so schön geworden mit den orange Ärmeln vom Kleid! Eigentlich hätte ich gerne selber so ein Kleid. Vielleicht nähe ich mir selber eins als Weihnachtsgeschenk... mal sehen...

Keine Kommentare: