Blog

Sonntag, 4. März 2012

Sovande sköldpaddor? // Schlafende Schildkröten?




Sv:
Lucky har behövt pyjamasar i säkert 4-5 manader nu. Men nu äntligen blev den första nya pyjamasen klar. Jag har ett antal till som ligger utklippta och väntar pa att bli ihopsydda. Jag tycker dock att det är lite svart med muddvalet... kanske har för mycket mudd hemma att välja pa?

Denna kombination visste jag redan när jag köpte tyget... Tyget är ganska tunnt och är nog jätteskönt att sova i.

Tog mit vanliga raglanmönster och mitt vanliga muddbyxemönster till pyjamasen.

D:
Lucky braucht seit bestimmt 4-5 Monate einen neuen Schlafanzug. Jetzt endlich hat er einen bekommen. Einige werden noch folgend so bald ich mich für die Farbe des Bündchen entscheiden kann... Wie schwierig soll es sein??

Diese Kombination hatte ich schon beim Stoffkauf im Auge... Der Stoff ist rel. dünn und ist bestimmt super zum schalfen...

Ich habe hierfür meine T-shirt und Bündchenhose-Muster genommen.

Keine Kommentare: