Blog

Sonntag, 13. Februar 2011

Och ännu ett par haklappar...



Sv:
Idag hade jag en mysig eftermiddag och kväll med symaskinen och en massa utklippta plagg.
Imorgon är vi inbdjuna på frukost till världens sötaste E och hans Mamma. Till E (som har några beställningar hos mig) hann jag i alla fall få färdigt dessa haklappar, som jag kan ta med mig imorgon. Annars har jag hunnit med en del som jag kan visa i dagarna. Fast riktigt så mycket som jag egentligen hade hoppats blev det ju inte...

Tyg: Vaxdukar från IKEA och Ohlssons tyger

D:
Heute habe ich einen schönen Nachmittag und Abend mit der Nähmaschine und viele schon ausgeschnittene Klamotten gehabt.
Morgen sind wir zum Frühstück beim süßesten E und seiner Mutter eingeladen. Für E (hat einige Bestellungen bei mir abgegeben) habe ich letzendlich nur diese zwei Lätzchen fertiggekriegt, die kann ich denn morgen mitnehmen. Ansonsten habe ich einige Sachen fertig gekriegt, die in euch in den kommenden Tagen zeigen kann. Obwohl ich noch lange nicht so viel geschafft habe, wie ich erst wollte...

Stoff: Wachstuch von IKEA und Ohlssons tyger

Keine Kommentare: