Blog

Freitag, 11. Februar 2011

Tuff klänning till tuff tjej


Sv:
Vilken tur att jag har kompisar som har tjejer så att jag också får sy lite klänningar. Denna klänning är till sötisen O och är en anpassning av denna prickiga klänningen. Jag hoppas att denna är bättre. Tyget är så underbart! Jag klappar på det turkosa med bruna apor nästan varje dag, men har ännu inte bestämt mig vad det skall bli till Lucky... Beslutsångest. (detta ord finns inte på tyska, vad kan det bero på?)

Tyg: Aptyget från Mjuka tyger och mudd från SoS

D:
Zum Glück habe ich Freundinnen die Mädchen haben, damit ich auch mal ein Kleid nähen darf. Dieses ist für süße O und ist eine Größenanpassung zum gepunkteten Kleid. Ich hoffe, dass dieses besser ist. Der Stoff ist wunderbar och ich überlege jeden Tag, was ist für Lucky aus dem türkisen Affenstoff nähen möchte... Hartes Leben, schwere Entscheidungen...

Stoff: Affenstoff von Mjuka tyger und Bündchen von Sos

Keine Kommentare: