Blog

Freitag, 8. April 2011

Tyglycka igen :)


Sv:
Så nu var jag äntligen och hämtade ut min vinst hos Glücksmarie. Det blev ju givetvis tyger för hela slanten (och en okänd summa till...). Hur fina som helst, jag fick riktigt bromsa mig själv annars hade jag köpt hur mycket som helst. Detta är ett urval av det jag köpte (resten har redan hamnat i tvättmaskinen. Alla tyger kommer att läggas upp på bloggen i helgen.

Trevlig Fredagskväll!!

D:
Nun endlich war ich mein Gewinn bei Glücksmarie abholen. Selbstverständlich habe ich Stoffe für die ganze Summe gekauft (+ eine undefierbare Summe dazu :) ). Es gab sooo viele neue schöne Stoffe, dass ich mich kaum zurückhalten konnte. Diese hier und noch einige dazu (die schon in der Waschmaschine tanzen) ist es geworden. Alle neue Stoffe werden am Wochenende im Blog zu sehen sein.

Schönen Freitagabend!!

Keine Kommentare: