Blog

Dienstag, 19. Juli 2011

Ibland misslyckas man... / Alles gelingt nicht...




Sv:
Jag har sytt en hel del solhattar denna sommaren. Fast ingen efter samma mönster. Har ändrat och ändrat och ändrat. Detta mönster var jag också tvungen att ändra. Detta är prototypen och den blev helt enkelt misslyckad. Den blev för stor och för hög, men Lucky gillar den. Han går omkring med den hemma och envisas med att även ha den bland folk. Pinsamt...

Tyg: Jeans från Ebay och stjärnor från SoS

D:
Eingie Sonnenhüte sind es diesen Sommer geworden. Alle nach verschiedene Muster, da ich immer noch nicht das perfekte Muster gefunden habe. Dieses Muster musste ich auch nach diesem Hut noch mal ändern. Diesen Hut ist einfach nicht gut geworden. Zu groß und zu hoch, aber Lucky liebt diesen Hut. Er läuft die ganze Zeit zu Hause damit rum und pocht darauf, den auch unter Leute zu tragen. Peinlich...

Stoff: Jeans von Ebay und Sterne von SoS

Keine Kommentare: