Blog

Freitag, 14. Oktober 2011

Paslakansutmaningen Nr 1. // Bettlakenherrausforderung Nr.1


Sv:
För vad som känns om hundra ar sedan, pabörjades en utmaning bland nagra bloggare som Klockarbarn startade. Hur kul som helst. Vi skall sy sa mycket vi kan av ett paslakan. Jag var genast pa och det skulle bli hur kul som helst. Vi skall vara klara den 31.10 och jag har precis bara börjat! Hjälp! Alla andra har varit hur duktiga som helst!

Detta är i alla fall mitt första plagg i lakanet. Det är en Pippiklänning i storlek 110 till sötast O. Den är hel fodrad och kan användas med oranget utat ocksa om man vill. Enkelt att sy och roligt!

Tyg: Paslakan fran Ebay. (jag har ett till om nagon är intresserad...)

1 Kommentar:

Slow-Eva hat gesagt…

Fin!
Du kanske kommer igen med utmaningen. Själv har jag ju som tappat farten istället ;)