Blog

Montag, 28. Februar 2011

Paket till Sverige!






Sv:
Till min lille systerson J ville jag skicka två body´sar till hans röda snickarbyxor. Det blev lite mer innan paketet var färdig packat. Två "gamla" body´sar från Lucky (köpta) ville jag skicka med och såg att uggledregglisen skulle ju faktiskt passa kanon till dem, så den fick åka med hem till Sverige. En grå dregglis beställdes också till den gråa jackan och en transparent haklapp med gråa band hann bli färdig med.

Nu hoppas jag bara att allt passar!

D:
Für meinen Neffen wollte ich ja zwei Body´s zu seiner rote Latzhose schicken. Vor ich das Päckchen zu gemacht hatte ist es doch noch ein bisschen was geworden. Zwei alte Body´s von Lucky (gekaufte) wollte ich mitschicken und habe dann gesehen, wie perfekt das Eulenspucktuch dazupasst. Musste also auch mit eingepackt werden. Ein graues Spucktuch passend zu der Jacke ist bestellt worden und ein Lätzchen mit grauen Bänder auch.

Nun hoffe ich nur, dass alles gut passt!

1 Kommentar:

Ellen hat gesagt…

Allt passade perfekt! Kul med dregglisar tycker jag, de hänger i lite längre och man behöver inte byta ut dem så snabbt som med andra kläder. Uggletyget var jättefint och ser man lite snabbt på det så ser det ut som äpplen (eller så är det jag som behöver glasögon...)! Den genomskinliga haklappem blev jättefin! Vi blev jätteglada för paketet båda två...men J blev nog allra gladast för kartongen! =)