Blog

Samstag, 14. Mai 2011

En award till Liten Lucky!!!


Sv:
Tack snälla Oh Yeah Baby för awarden! Min allra första award och jag blev jätteglad. Det är så roligt att du gillar det jag syr.

Tydligen skall man skriva 8 personliga saker om sig själv när man fått awarden. Hmm undrar hur personligt? Och vad som kan vara intressant att veta?
1. Jag har som ni vet en liten son på snart 15 månader som är världens underbaraste.
2. Jag orkar nästan aldrig se klart på Euro Vision Song Contest, får väl se resultatet nästa morgon.
3. Huvudräkning är inte min starka sida.
4. Punkt nummer 3 är inte så bra när man är controller som jag...
5. Jag blir gladare över inköpta tyger än över nya skor.
6. Jag gillar inte att flyga.
7. Jag har tre underbara småsystrar.
8. Jag kommer snart hem till Sverige (på besök)

Jag läser väldigt många bloggar varje dag. Ja ni har ju sett min blogglista, där jag listat några av dem. Jag lovar här och nu att jag skall bli bättre på att kommentera era inlägg, för jag vet hur kul det är att få kommentarer :)

Denna fina award kan skickas vidare till fem fina bloggar med färre än 100 följare.

Mockolini
Milma
Karinottilia
Annas Alster
TISA

D:
Vielen lieben Dank an Oh Yeah Baby für das (?) Award! Mein erstes Award je und freue mich rießig.

Wenn man nun dieses Award erhalten hat sollte man 8 persönlichen Sachen erzählen. Hmm wie persönlich soll es nun sein? Und was könnte euch denn so interessieren?
1. Wie ihr bestimmt schon wisst, habe ich einen Sohn von bald 15 Monate, der aller Beste in der Welt.
2. Leider schaffe ich es sehr selten, der Euro Vision Song Contest bis zum Ende zu schauen.
3. Kopfrechnen ist nicht so meine Stärke.
4. Punkt 3 ist nicht besonders gut, wenn man Controller (wie ich) ist.
5. Ich freue mich mehr über neue Stoffe als über neue Schuhe.
6. Ich mag nicht gerne fliegen.
7. Ich habe drei wunderbaren jüngeren (und kleineren) Schwestern
8. Ich werde bald wieder nach Schweden fahren. (aber nur zu Besuch)

Ich lese sehr viele Blogs jeden Tag. Ja ihr habt ja meine Blogliste hier gesehen, da sind Einige von den ich lese.

Das schöne Award darf an fünf schöne Blogs mit weniger als 100 regelmäßigen Leser.

Mockolini
Milma
Karinottilia

Annas Alster
TISA

3 Kommentare:

LINDUS hat gesagt…

Hej hej. Rolig blogg du har!!
Tack för den fina kommentaren på
min blogg...
Den gröna muddan köpte jag på Myrins tygaffär i partille i Göteborg...
Den passade perfekt till det tyget men tyvärr så har jag inte så mycket kvar av det.
om jag åker dit igen innon en snar framtid kan jag ha dig i åtanke om du vill att jag skall köpa en bit till dig?

Karin hat gesagt…

Hej och tack för den fina awarden. Roligt att jag kan inspirera!

Milma hat gesagt…

Hej!
tack för awarden, jätteroligt! Ska fundera på vad jag ska skriva sen ska jag blogga om det.