Blog

Mittwoch, 11. Mai 2011

Litet paket till krypande Systerson




Sv:
Idag kom paketet fram till min systerson. Han behövde enfärgade mössor och en duk till sitt lekrum. Min syster gillar det fina valtyget, eller som hon tycker ser de mer ut som lakritsfiskar. Hade inte tänkt på det innan, men nu gör jag det jämt. Stackars mig som inte bor i Sverige och kan köpa lakritsfiskar...
Lille J gillar mössorna och syster lilla blev också nöjd. Vad kan man önska mer?

Tyg: Enfärgad jersey från Michas Stoffecke, Moln från JNY, Svampar från Dawanda, valar från Glücksmarie

D:
Heute kam das Päckchen bei meinem Neffen in Schweden an. Er könnte uni-farbene Mützen und eine kleine Tischdecke für sein Kinderzimmer gut gebrauchen meinte meine Schwester.
Kleiner J mag die Mützen und meine Schwester ist auch zu frieden. Was wünscht man sich mehr?

Stoff: Uni-farbene Jersey von Michas Stoffecke, Wolken von JNY, Pilzen von Dawanda und Wahle von Glücksmarie

2 Kommentare:

OYB hat gesagt…

Vilka härliga set! Och svamptyget var bara såå snyggt!

OYB hat gesagt…

Du har en award att hämta hos mig!