Blog

Dienstag, 10. Mai 2011

Mützen für ´n Hamburger Junge





Sv:
Jag kan säga att jag älskar min nya overlock! Visar snart upp de första alstrena sydda med den.
Förra veckan beställde en kär vän till mig dessa tre möss och sjalset till underbare J. Varje gång vi setts sen dess har han haft på sig olika mössor :)

Tyg: Svampar och pokertyg från SoS, Stjärnor och enfärgade tyger från Michas Stoffecke och det randiga från en lokal tygaffär

D:
Ich kann nur sagen, dass ich meine neue Overlock liebe! Bald werde ich die ersten Sachen, die mit der Bernina genäht worden sind, zeigen.
Letzte Woche hat meine liebe Freundin drei Mützen mit passenden Spucktücher für wunderbare J bestellt. Beim jeden Treffen hat er jetzt eine andere Mütze an.

Stoff: Pilze und Pokerstoff von SoS, Sterne und unistoffe von Michas Stoffecke und der gestreifte Jersey vom lokalen Stoffladen

Keine Kommentare: