Blog

Donnerstag, 9. Juni 2011

Väska till examen!


Sv:
Jag blev jätteglad när jag fick en beställning på en väska som denna, men i rosa och jeans. Den skulle gå att ha på ena axeln, men även diagonalt för att kunna ha en liten kille på höften samtidigt. Min symaskin är inte så van i att sy i så tjockt tyg, så det blev faktiskt ett par hoppstygn för första gången. Lite sprättande och lite svärande så var den färdig. Det som var lite extra roligt var ju att jag fick lämna över väskan personligen :)

Tyg: Jeans från Ebay och rosa tjockt bomullstyg från IKEA

D:
Ich habe mich richtig gefreut, als ich eine Bestellung von so eine Tasche wie diese nur in rosa und jeans. Die sollte auf einem Schulter zu tragen sein oder diagonal damit einen kleinen Jungen gleichzeitig getragen werden kann. Meine Nähmaschine kennt es nicht so wirklich mit so dicken Stoffen und hat ein bisschen rumgespunnen, aber die Tasche ist letzendlich fertiggeworden. 
Extra erfreulich war ja, dass ich die Tasche persönlich überreichen konnte :)

Stoff: Jeans von Ebay und rosa dicker Baumwolle von IKEA 

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Jag är JÄTTE nöjd med min väska! Den används varje dag!

KRAM!//Anna

Anonym hat gesagt…

Jag är JÄTTE nöjd med min väska, TACK =) Används varje dag!!

KRAM!//Anna